Вратите на 58-то поред Salone del Mobile в Милано затвориха само преди два дена, но за най-значимото събитие в света, посветено на дизайна и интериора, предстои да се говори. Както всяка година, вихърът от гледки, инсталации, изложби, нови продукти завъртя в емоцията си хиляди посетители. Даде ни вдъхновение, знания и още по-голяма убеденост в силата на добрия дизайн да променя света.
Чувството да бъдеш част от преживяването е още по-силно, когато можеш
да го разкажеш на всички, за които дизайнът е не само красота, но и
начин да живеем по-добре. Новите продукти на брандовете, които имаме
удоволствието да представяме в Elegant Living, са вдъхновяващи,
смислени, забавни, оригинални, автентични. TOM DIXON, MOOOI, SELETTI
бяха сред най-посещаваните, инстаграмирани, фотографирани пространства.
Ето какво и как показаха те в Милано.
TOM DIXON – The Manzoni
Не просто оригинален щанд или интересна сценография – с характерните си широко мащабни жестове британският дизайнер Том Диксън тази година създаде нова концепция за шоурум и ресторант в едно, настанявайки се трайно в столицата на световната мода и дизайн. The Manzoni е пространство, в което дизайнът и храната са преживяване. Показани в реален контекст, новите мебели, осветителни тела и аксесоари от колекцията на TOM DIXON разкриват цялата си минималистична красота. The Manzoni е мястото, където можеш да се убедиш в комфорта на стола FAT във всичките му варианти – лаундж, трапезарен, бар стол. Новите Opal Pendant Light, Spring и Mini Surface Melt създават великолепна сценография. Концептуалното меню, сервирането, съдовете от колекциите на дизайнера, зеленината превръщат The Manzoni в една от най-горещите точки на Милано. (Ще го намерите на via Alessandro Manzoni 5, зад La Scala, на 5 мин от Duomo).
MOOOI
Другият ни любим бранд също не остана при старите си идеи (всяка от които беше впечатляваща!) и смени мястото на своя „театър” – този път буквално, настанявайки се в старо кино в центъра на Милано, на via Moscova. Многопластово, богато на идеи, представянето на Moooi е не само ефектна демонстрация на новите продукти в каталога, които продължават традицията на бранда да изразява съвременния дизайн с езика на носталгията, романтизма, креативността. Красива част от събитието беше прожекцията на филми в памет на Алесандро Мендини в кинисалона. Писмото на Марсел Вандерс, вездесъщият дизайнер и креативен директор на MOOOI до Алесандро Мендини – “Caro Mendini”, е израз не само на дълбока почит към едно от най-големите имена на италианския дизайн, но и на дълбоката връзка между поколенията в дизайна. Искрено, затрогващо, честно – и въздействащо.
SELETTI
Каквото и да кажем за Seletti, стигаме винаги до определенията нестандартно, провокативно, изненадващо, щуро и отиващо отвъд общоприетото – така е от самото създаване на бранда през 1964 до днес. Seletti е непослушното, но чаровно дете на дизайна, което си играе с иконите, превръща високото в ниско, прекрачва всички възможни граници и предизвиква въображението и емоциите. Харесвани или отричани, продуктите им със сигурност не оставят никого безразличен. Симпатични, плашещи, предизвикателни, често далече от добрия тон и общоприет вкус, колекциите на бранда като Toiletpaper са мерило за собствените ни граници. И всъщност чудесно се вписват в тенденцията за collectables – предмети на границата между арт и дизайн, на достъпна цена, с колекционерска стойност.
Ciao!
Всички продукти на брандовете можете да разгледате или поръчате в шоурум ELEGANT LIVING.
Не пропускайте да разгледате и нашата селекция от декорации за дома